Θεατρική Αγωγή


Μάθημα «Μια νύχτα στο μουσείο»

Γειά σας παιδιά!! Είστε όλοι καλά;
Σήμερα θα σας πω ένα μικρό μου μυστικό! Όταν ήμουν μικρή ονειρευόμουν να περάσω μια νύχτα σε ένα μουσείο!!!
Αρκετές φορές είχα δει στο όνειρό μου ότι τελικά είχα καταφέρει να μείνω σε ένα μουσείο όλο το βράδυ και ήταν γεμάτο με πολύχρωμους πίνακες ζωγραφικής πολλών καλλιτεχνών!
Ακόμα στο όνειρο μου όλοι αυτοί οι πίνακες ζωντάνευαν και από μέσα τους έβγαιναν νεράιδες, δράκοι, δεινόσαυροι, ελέφαντες και ότι άλλο μπορεί κανείς να φανταστεί!
Κάποιες φορές ονειρευόμουν τους πλανήτες να βγαίνουν από τους πίνακες και να αιωρούνται όλη τη νύχτα πάνω από το κεφάλι μου!!

Μήπως και εσείς θα θέλατε να περάσετε μια νύχτα στο μουσείο;
Ας φτιάξουμε τη δική μας ιστορία μυστηρίου!!
Καθόμαστε αναπαυτικά και βάζουμε την παρακάτω μουσική
Για ποιό λόγο αποφασίσατε να βρεθείτε στο μουσείο τη νύχτα;
Πώς αισθάνεστε που τα καταφέρατε;
Τι μυστήρια περιμένετε να ανακαλύψετε;
Προσπαθήστε να φτιάξετε διαλόγους με όποιον θα θέλατε να μιλήσετε στο μουσείο και ζωντανέψτε την ιστορία σας!
Φανταστείτε ότι το μουσείο είναι το σπίτι σας και παίξτε μόνοι σας ή βάλτε στο παιχνίδι όποιον άλλο επιθυμεί!


Μπορείτε τώρα να φτιάξετε ένα δικό σας έργο τέχνης και να το βάλετε στο δικό σας μουσείο! Εγω σας προτείνω να προσπαθήσετε να φτιάξετε ένα πίνακα με τίτλο «ομόκεντροι κύκλοι» του Βασίλι Καντίνσκι.


Αν όμως θέλετε να κάνετε ένα διαφορετικό έργο τέχνης μπορείτε να φτιάξετε λουκουμάδες παραλίας που μοιάζουν πολύ με τους ομόκεντρους κύκλους της ζωγραφίας!


Ή μπορείτε να φτιάξετε ότι άλλο σκεφτείτε και με ό,τι υλικά θέλετε εσείς!!
Φυσικά μην ξεχάσετε ότι περιμένω τα έργα τέχνης σας με φωτογραφία στο e-mail μου, dora_psa@hotmail.com . Μέχρι την επόμενη φορά σας στέλνω μια γλυκιά αγκαλιά!!
Δώρα Ψαλλιδάκη

Για τους γονείς
Παρακαλώ πολύ τους συνδέσμους που στέλνω να τα ανοίγετε εσείς και τα παιδιά να βρίσκονται υπό την επιτήρηση σας όση ώρα τα παρακολουθούν. Φυσικά μην ξεχνάτε ότι μπορείτε και εσείς να παίξετε μαζί με τα παιδιά!! Σας ευχαριστώ πολύ!


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρασκευή 3 Απριλίου (Β΄τάξη)