Γερμανικά

Αγαπητά μου παιδιά,
Καλώς ορίσατε στο διαδικτυακό μάθημα Γερμανικών!

Μέσα απ’τα διαδικτυακά μας μαθήματα καλούμαστε να έρθουμε σε μία δημιουργική και παιγνιώδη επαφή με τα Γερμανικά, να κάνουμε μία ωραία επανάληψη στις γνώσεις που ήδη αποκτήσαμε απ’τα μαθήματά μας εντός τάξης και να διευρύνουμε τους ορίζοντές μας τόσο στην ίδια τη γλώσσα που μαθαίνουμε όσο και στον πολιτισμό της χώρας, δηλ. της Γερμανίας.
Το πρώτο υλικό που έχετε μπροστά σας βασίζεται σε ένα φυλλάδιο με τον τίτλο «Das deutsche Alphabet», όπου παρουσιάζεται το γερμανικό αλφάβητο μαζί με νέο λεξιλόγιο.
Πάνω σ’αυτό το φυλλάδιο στηρίζονται πέντε φύλλα εργασίας με παιγνιώδεις επαναληπτικές ασκήσεις, καθώς και ένα ακόμα φυλλάδιο με επαναλήψη του γερμανικού αλφάβητου και της προφοράς των γραμμάτων, και επίσης την μετάφραση του νέου λεξιλογίου. Μην αγχωθείτε για το αν πρέπει να μάθετε τις νέες λέξεις... είναι εντελώς προαιρετικό!
Επίσης μπορείτε να μου στείλετε τις εργασίες σας στο προσωπικό μου email (efialexaki@yahoo.gr) ή να τις κρατήσετε και να μου τις παραδώσετε όταν επανέλθουμε στην τάξη! Μπορείτε ακόμα να εκτυπώσετε τις σελίδες ή να αντιγράψετε τις ασκήσεις στο τετράδιό σας (Hausaufgabenheft). Εάν μου στείλετε τις ασκήσεις σας παρακαλώ να μου γράψετε στο «θέμα» του email το όνομά σας και το όνομα του σχολείου (Δημοτικό Σχολείο Κουνάβων).
Εύχομαι υγεία και δύναμη σε εσάς και την οικογένειά σας!!!
Τα λέμε ξανά σύντομα με νέο υλικό!
Με φιλικούς χαιρετισμούς,
η καθηγήτρια Γερμανικών
Έφη Αλεξάκη

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρασκευή 3 Απριλίου (Β΄τάξη)