(Θεατρική Αγωγή) Μάθημα 1ο

Καλημέρα σε όλους και σε όλες! Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να περνάτε όμορφα αυτές τις μέρες. Ας μην ξεχάσουμε όμως το μάθημα μας, σηκωνόμαστε λοιπόν όρθιοι, ζητάμε από τη μαμά ή τον μπαμπά να μας βάλει μουσική

....και ξεκινάμε να περπατάμε. Μην ξεχνάτε πως όταν η μουσική σταματήσει θα πρέπει να μείνουμε ακίνητοι! (Μαμά Μπαμπά μπορείτε να βοηθήσετε και να σταματάτε την μουσική όταν θέλετε)

Με το επόμενο τραγούδι ετοιμαζόμαστε να χορέψουμε όσο πιο ωραία μπορούμε, όταν η μουσική σταματάει χτυπάμε ένα παλαμάκι.
Επόμενο τραγούδι και χορεύω τον πιο τρελό μου χορό, όταν η μουσική σταματάει χοροπηδάω μια φορά.
Στο επόμενο τραγούδι χορεύω με αστείο τρόπο, όταν η μουσική σταματήσει ποζάρω σαν να με βγάζουν φωτογραφία.
Ήρθε η ώρα να χορέψω λυπημένα όταν όμως η μουσική σταματήσει παίρνω την πιο αστεία μου έκφραση!
Τώρα πρέπει να περπατήσω όσο πιο αργά μπορώ, μετά όσο πιο γρήγορα, με τα πιο μικρά μου βήματα και με τα πιο μεγάλα μου βήματα. Περπατάω μόνο με πηδηματάκια, σέρνοντας τα πόδια μου, με τα χέρια μου ψηλά και τώρα με τα χέρια να ακουμπάνε το πάτωμα. Κάνω περισσότερες φορές τον τρόπο που μου άρεσε πιο πολύ!
Και τώρα ξεκούραση, βάζουμε χαλαρή μουσική.

Ξαπλώνω, κλίνω τα μάτια και αναπνέω απαλά.
Αυτό ήταν για σήμερα!! Τα λέμε την επόμενη εβδομάδα με ένα νέο παιχνίδι!

Οδηγίες για γονείς
Βάλτε την μουσική και προτρέψτε τα παιδιά να κάνουν όσα σας έχω γράψει, σταματήστε και ξεκινήστε την μουσική όσες φορές θέλετε!
Μην ντραπείτε, αφεθείτε και εσείς στο ρυθμό μαζί με τα παιδιά σας, χαλαρώστε και τσαλακωθείτε μαζί τους!!
Εύχομαι να περάσετε τέλεια
Δώρα Ψαλλιδάκη
Θεατρική Αγωγή



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρασκευή 3 Απριλίου (Β΄τάξη)