Ξεκινάμε με εξισώσεις... (ΣΤ2)

Παιδιά μου καλά, ας αρχίσουμε να θυμόμαστε τι διδαχτήκαμε στα Μαθηματικά τον τελευταίο καιρό ώστε να μπορέσουμε (ίσως) και να προχωρήσουμε και σε καινούργια πράγματα.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από τα ευχάριστα από όσο θυμάμαι για εσάς, με τις αγαπημένες σας εξισώσεις.

Ας παρακολουθήσετε  ένα βιντεομάθημα για ξεκίνημα, με την έννοια της μεταβλητής:


και στη συνέχεια με τον άγνωστο προσθετέο:


και ένα όπου άγνωστος είναι ο αφαιρετέος ή ο μειωτέος:


ο άγνωστος είναι παράγοντας γινομένου:


και τέλος ο άγνωστος είναι ο διαιρετέος ή ο διαιρέτης:



Ε, τώρα μετά από όλα αυτά, νομίζω ότι είστε έτοιμοι για να λύσετε τα παρακάτω...
                     
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ....

1.     Να βρεις την τιμή του Χ για καθεμιά από τις παρακάτω εξισώσεις:

¨     Χ + 5 = 15 · 4


¨     Χ - 9 = 83,7 +19


¨     28 - Χ = 117 - 90


¨     Χ : 5 = 4


¨     48 : Χ = 1 + 1,4


¨     36 · Χ = 18


¨   χ/ 4 +χ/5 = 9



2.     Ο Δημήτρης  αγόρασε παγωτά που το καθένα κόστιζε 1,30 €. Έδωσε 7 € και πήρε ρέστα 1,80 €. Πόσα παγωτά αγόρασε; Διάλεξε από τις παρακάτω εξισώσεις τη σωστή και λύσε την. (α = ο αριθμός των παγωτών)
1)    α = 7 -1,80 · 1,30     2) 7 : 1,30 = α + 1,80    3)1,30 · α = 7 - 1,80


3.     Η μητέρα είναι 39 ετών. Ο γιος της είναι 11 ετών. Οι ηλικίες του πατέρα, της μητέρας και του γιου τους δίνουν άθροισμα 95. Ποια από τις παρακάτω εξισώσεις μπορεί να μας δώσει την ηλικία (η ) του πατέρα; Διάλεξε τη σωστή και λύσε την.
                      1)95 + 39 + 11 = η   2) 39 + η = 95 + 11  3)39 + 11 = 95 + η    
                                  4) 95 - 11 = 39 – η     5)  39 + 11 + η = 95


4.     Αν από το διπλάσιο ενός αριθμού αφαιρέσουμε το 12 θα βρούμε το 60. Ποιος είναι ο αριθμός; (Να λυθεί με εξίσωση)

Παρακαλώ, στείλτε μου τις απαντήσεις στο email μου iosif61@otenet.gr







Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρασκευή 3 Απριλίου (Β΄τάξη)